duminică, 22 martie 2009

Thing-a-day, zilele 25-28

In ziua 25 am facut-o pe Suzi, care a fost initial martisor si apoi atarnici pentru telefon. Pana acum era sa se piarda de doua ori, obraznicatura.


In ziua 26 mi-am bulinat opritoarea de la usa din baie. Am facut-o sa para si mai mamaruta decat parea cand era numai cu maro si negru. Ce, n-ati mai vazut mamarute maro cu buline albastre? :D


In ziua 27 am avut o tentativa de a face un suport de creioane din cilindre de carton de la prosoapele de hartie. Nu e finalizat nici azi, ca mi-a fost lene.


In ziua 28 (si ultima) am explodat cu omidute. O parte au devenit cercei, altele atarniciuri pentru telefon si majoritatea au fost martisoare. Si asa am ajuns cu bine la final de Thing-a-day 2009. Ne vedem la anul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu