duminică, 14 martie 2010

Oameni inconstienti rasfata zebrele (de parca ar mai fi nevoie), cu...

... zebra (doh!) cu ochi inspaimantator de omenesti (si cu testoase in nari, dar asta e o alta poveste), de la Balaur:


... zebra (iar, da, stiu) cu dungi albe pe fond negru (un fel de oaia neagra a zebrelor? :))), de la Laura:


... ir aromat cu menta, nu mai e nevoie sa spun de la cine:


... martisoare de hartie, de la Moni. Si aici voi completa cu zebra (yeap!) facuta de Moni din hartie, prin tehnica quilling, dupa ce-i fac poza la birou, unde-mi sta prinsa de calendar :) :


... vulpea Micului Print, de la Vero:


... fetita cu moaca adorabila cum numai Kittenhood face:


... pisica delicoasa de la Pebs, care intra intr-o ureche si iese din cealalta:


... fluturi verzi care zboara din urechi, de la Cristina:

4 comentarii:

  1. Zebru este tare rasfatata, indeed! :)
    Go Zebras!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place fff mult vulpita!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Leti: nu-ti mai trebuie pisici, ca ai destule
    @Anca: blush
    @Kittenhood: si mie, dar mi-am dat seama alaltaieri: de ce nu are vulpea coada?! (asta cand mi-a zis o prietena ca parca ar fi catelul triunghiular din Oblio)

    RăspundețiȘtergere