marți, 2 noiembrie 2010

And this is Christmas :)

Azi e Craciunul! Pentru zebre si poate pentru cine si-a mai ridicat pachetul de la posta cu ocazia swap-ului organziat de Miss B. Mosul meu a fost Raloo. Si ce mos! M-a rasfatat pe indelete, cu fiecare lucrusor frumos impachetat si etichetat cu ganduri bune si personalizat-zebroase. Si-am primit asa: "Craiasa zapezii" de Andersen (se putea a nimeri mai bine?!), un panda mic si zebros-colorat, o brosa adorabila verde-mov, zebrosita pe verso, lucrusoare de folosit cu drag si spor (si am sa le folosesc, precis, ca-s tare utile) si o multime de caramele care aproape nu mai exista la momentul vorbirii (oh, the guilty pleasures!). Evident, m-am dus cu noaptea-n cap la posta. Evident, am sfasiat coletul in drum spre serviciu. Evident, toata firma stie ca am primit cadou :D. Children! And zebras, of course! :))


3 comentarii: