vineri, 31 iulie 2009

from Watumi, with love

Asadar Watumi Festival & Fringe, 22-26 iulie 2009, Brasov. Pe puncte, sa ne organizam mental:
  • am fost ata-n centrul Brasovului, super vad, lume multa, despre bani nu vorbim, ca semi-jale :)

  • am avut unde sa ne depozitam tot arsenalul peste noapte, ceea ce a fost genial

  • am stat 4 zile la stand, de joi pana duminica

  • am mancat multa inghetata de la Mc Donald’s (n-am stabilit o ordine a insiruirii punctelor dupa relevanta, precum se vede)

  • am avut standul la umbra, thank God! Oamenii care au stat on the other side, s-au prajit la propriu

  • am cunoscut multa lume foarte de treaba, pe alocuri am schimbat impresii, frustrari, numere de telefon si adrese de mail

  • s-a facut o lista cu toata lumea, pentru un grup pe yahoo. Pentru cine are nevoie de adrese de mail, am fotografiat lista respectiva si am pe toata lumea :). Totusi, pe lista sunt doar 49 de inscrisi. Parca trebuia sa fim 100…

  • joi seara am fost invitati la limonada la magazinul Creativ, unde am gasit finally baze pentru inel asa cum imi plac mie. Din pacate aveau putine si le-am cumparat pe toate

  • joi am dat pe la ceva concert, intrare libera doar-doar mai vine lumea de pustiu ce era

  • tentativa esuata de workshop de benzi desenate, pentru ca la locul presupus al faptei nu era nimeni. Dar la cat s-au schimbat locatiile inopinat, cine stie unde se mutasera de fapt. Organizarea a coplesit, cred, dar e prima editie si am doar cuvinte de incurajare, ca vreau sa se mai tina, mie mi-a placut.

  • vineri am fost la teatru, doamne! O isterie totala, o nebunie numita "Showbiz"

  • tot cu aceasta ocazie l-am cunoscut (impropriu spus, totusi), pe Axel Moustache dar, din nefericire, n-am ajuns la spectacolul sustinut cu Improvisneyland, asa cum as fi vrut, pentr ca a fost in sambata aia cu ploaia cand nu mai stiam cum sa ajungem acasa sa ne uscam si sa stam la caldura.

  • sambata a plouat si au fost oarecare ravagii. De unde trebuia sa stam pana in noapte, la 8 ne-am zburatacit

  • sambata am participat la un workshop de pictat insigne din capace de diverse, organizat de Cloud Factory. Eu am pictat o broasca testoasa pe un capac de Coca-Cola

  • duminica a fost foarte frig

  • duminica am fost la workshopul Arabelei, de impaslit lana, la Biblioteca Judeteana, unde era si un targ Slow Food. A fost foarte interesant workshopul, am invatat o multime de chestii, o admir foarte mult pe Arabela ca poate face asa treaba istovitoare si ii ies din maini lucruri atat de frumoase. A facut o palariuta gri cu rosu. Eu mi-am impaslit trei bile si-am fost foarte mandra.

  • sambata seara a fost Watumi Party, cu muzica foarte ok, mixata bine de nu mai stiu cine, ar trebui sa scrie pe undeva :). Am stat si noi o ora, ca batranetul.

  • luni a fost zi de strandul-cel-minunt-si-cele-doua-tobogane-de-aur iar marti am vizitat Brasovul care este foarte, foarte frumos.

  • Aici poze de la Watumi

5 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca ti-a placut la Brasov! si ma mai bucur ca ai reusit sa ajungi la cate un eveniment..din pacate eu nu am reusit nicicum.
    Sper sa ne intalnim in curand si sa avem ceva mai mult timp de povesti!
    Mult spor si inspiratie!

    Anky

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine este fata din poza 3083 cu haircut-ul in stil frantuzesc? Stie careva daca locuieste in Bucuresti? ps: daca sta prin Bucuresti, are o invitatie la spectacolele Improvisneyland, la fel ca si autoarea acestui blog. Ca sa nu fie suparata ca nu ne-a vazut in Brasov ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) nu stiu daca e din bucuresti. multumesc pentru invitatie, daca si cand veniti la sibiu, o sa vin :).

    RăspundețiȘtergere
  4. in alea 5 zile am fost una din persoanele care s.au prajit la propriu...la sfarsitul zilei aveam genunchere :))da nu.i nimic...
    ca sa.mi tin o oarecare evidenta ...am notat tot ce am vandut cat si ce am cumparat.nu cred ca vrei sa numar cate inghetate am mancat in 5 zile =))
    a fost asa frumossssssss
    ne intalnim in sept?

    RăspundețiȘtergere
  5. trimite-mi si mie, te rog, lista cu adresele de yahoo a celor ce au particioat la watumi
    eu ma plecat ceva mai repede de-acolo si n-am reusit sa iau prea multe contacte
    didodede -simona -cea cu tablouri si jucarii pentru copii (uricecs@yahoo.com)
    ne vedem la kihi kiha?

    RăspundețiȘtergere