vineri, 31 iulie 2009

Kihi-Kiha 2, pe scurt, ca e de mult si am uitat :)

La Kihi-Kiha 2 lucrurile au inceput frumos, in gradina la Carturesti (trebuie sa fac o paranteza in care sa imi exprim deschis afectiunea pentru Carturestiul de pe Magheru din Bucuresti, pe care nu ratez sa-l vizitez cu fiecare ocazie pe care o am sa ajung in capitala. E un loc unde as putea sa stau ore in sir, unde am ratat un cutremur, vorba aceea). Fetele, desigur, foarte dragute, am primit si masa si nu a mai trebuit sa explic niciunei tanti de la Nottara cum ca s-a vorbit cu cine trebuie si pot imprumuta si eu o masuta de acolo. Au fost si oameni pe care nu-i cunoscusem inca, de exemplu Alina Panait, dar au lipsit altii cu care m-am intalnit la prima editie (Livia, si mie mi-ar fi placut sa ne mai vedem, dar vor mai fi ele ocazii ;) ). Nenorocita a fost vremea, pentru ca dupa 15 (cam asa) s-a pus pe plouat si nu s-a mai oprit. Am fost nevoiti sa strangem si sa plecam, asa ca financiar targul a fost un mare esec. Dar nu regret toata tevatura, pentru ca am reusit sa ne cumparam masa si scaune in bucatarie de la Ikea (iei!) si, ta-dam!, sa le si caram acasa cu Transmixtul (Tudor, recunostinta vesnica :) ). Asta a fost. A, si o seama de workshopuri foarte dragute, m-am mai fatait si eu pe acolo dar, din pacate, n-am participat. NEXT!



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu